پیام تسلیت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس
پیام تسلیت شهرام منتصری به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با صدور پیامی، ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیهالسلام و یاران باوفایش پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
در این ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، دلها را به یاد آن امام مظلوم و یاران باوفایش، غرق در اندوه و تأمل میکنیم. عاشورا نهتنها یادآور ایثار و مقاومت در راه حق است، بلکه دعوتی است به پاسداری از ارزشهایی که حیات بشر و زمین به آن وابسته است. همانگونه که امام حسین (ع) با فداکاری خود، کرامت انسان و عدالت را حفظ کرد، امروز نیز حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، بخشی از همان مسئولیت اخلاقی و انسانی است. آب، خاک، جنگل و هوا، امانتهایی هستند که باید مانند حرمت کربلا، از گزند غفلت و نابودی در امان بمانند. اینک برای حفاظت از منابع طبیعی بیش از هر زمان دیگر به همت و تلاش و مشارکت آحاد جامعه نیازمندیم تا این امانت ارزشمند را به نسل آینده تحویل دهیم.
این ایام را به مردم فهیم استان فارس و عاشقان اهل بیت (ع) و مجموعه خدوم منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
شهرام منتصری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس

نظر شما :