اهدای تجهیزات اطفای حریق توسط خیرین
خرید و اهدای دو دستگاه دمنده اطفای حریق به همت خیرین شهرستان مهر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهر: مشارکت خیرین نقشی حیاتی در کاهش خسارات حریق دارد
به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهر، در راستای تقویت توانمندیهای حفاظت از منابع طبیعی و اطفای حریق در شهرستان مهر، دو دستگاه دمنده توسط خیرین منطقه به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهر اهدا گردید.
یونس رحمتبر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهر، ضمن قدردانی از حسن نیت و نگاه مسئولانه خیرین شهرستان خاطرنشان کرد: «مشارکت مردمی و حمایت خیرین از تجهیزات حفاظتی، نقشی حیاتی در کاهش خسارات ناشی از حریق و حفظ میراث طبیعی منطقه دارد.»
وی افزود: «این اهدای ارزشمند نشاندهنده پیوند عمیق میان جامعه و مسئولان در جهت صیانت از سرمایههای طبیعی شهرستان مهر است و میتواند در فصلهای حساس، نقش تعیینکنندهای در مهار سریع آتشسوزیها ایفا کند.»

نظر شما :