بازپس‌گیری ۲۳ هزار مترمربع اراضی ملی در شهرستان رستم

قلع و قمع نهال‌های غرس‌شده در اراضی ملی پلاک ۳۴۸ کوه مدین

۲۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی تصرفی که به باغ تبدیل شده بود، با دستور مقام قضایی رفع تصرف و به حالت سابق بازگشت.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۵۹ کد : ۹۶۹۷۳ اخبار شهرستان‌ها رستم
تعداد بازدید:۱۲
قلع و قمع نهال‌های غرس‌شده در اراضی ملی پلاک ۳۴۸ کوه مدین
به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم، برابر تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون و دستور مقام قضایی، میزان ۲۳ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان که به صورت غیرمجاز به باغ تبدیل شده بود، توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قلع و قمع و رفع تصرف گردید و به وضع سابق بازگردانده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم، برابر تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون و دستور مقام قضایی، میزان ۲۳ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان که به صورت غیرمجاز به باغ تبدیل شده بود، توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قلع و قمع و رفع تصرف گردید و به وضع سابق بازگردانده شد.

سید عبدالوهاب سادات، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با اعلام این خبر گفت: «متجاوزین به انفال باید بدانند در صورت دست‌درازی به اراضی ملی، بدون هیچ‌گونه مماشاتی با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهد شد و نسبت به تشکیل پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی اقدام و سپس به مراجع قانونی و قضایی ارجاع می‌گردد و در محاکم قضایی با جدیت با متصرفان برخورد خواهد شد.»

سادات در ادامه افزود: «مسئولیت‌پذیری مردم و به ویژه همیاران طبیعت نقش مهمی در شناسایی متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی و حفظ و حراست از این سرمایه ارزشمند داشته و با مجموعه منابع طبیعی شهرستان تعامل بسیار خوبی دارند که قابل تقدیر است. بدیهی است همیاران طبیعت با عشق و علاقه و تعصبی که نسبت به طبیعت شهرستان دارند، می‌توانند نقش مؤثری در سرسبزی آینده این مرز و بوم داشته باشند.»

کلیدواژه‌ها: اراضی ملی قلع و قمع رفع تصرف شهرستان رستم منابع طبیعی فارس یگان حفاظت همیاران طبیعت کوه مدین تخریب اراضی ملی حفاظت از انفال


نظر شما :