استقرار اتوبوس انتقال خون در اداره‌کل منابع طبیعی فارس

اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس مستقر شد

با هماهنگی رابط سلامت جهت خونگیری از کارکنان و علاقه‌مندان
۳۰ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۱۸ کد : ۹۶۸۹۲ اخبار استان فارس
تعداد بازدید:۲۳
اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس مستقر شد
با هماهنگی رابط سلامت، اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس مستقر شد تا کارکنان و شهروندان بتوانند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند.

با هماهنگی رابط سلامت، اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس جهت خونگیری مستقر شد.

کلیدواژه‌ها: هفته سلامت اهدای خون انتقال خون منابع طبیعی فارس خونگیری رابط سلامت اداره کل منابع طبیعی فارس


نظر شما :