استقرار اتوبوس انتقال خون در ادارهکل منابع طبیعی فارس
اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس مستقر شد
با هماهنگی رابط سلامت جهت خونگیری از کارکنان و علاقهمندان
با هماهنگی رابط سلامت، اتوبوس انتقال خون به مناسبت هفته سلامت مقابل ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس جهت خونگیری مستقر شد.

نظر شما :